Idei pentru mic dejun - omletă cu spanac, toast cu castravete și salsa de roșii

Iubesc să iau mic dejunul. Poate și pentru că am crescut cu bunicii și nu a fost nici o dimineață în care să lipsească. Așa am ajuns să nu îmi pot începe ziua fără el. Și când vine vorba de weekenduri, când te poți întinde cât vrei tu.. ei bine atunci îmi place să îmi fac un mic festin.
Duminca asta, cu un pic de nostalgie pentru toamnă, am facut exces de culoarea verde. Dar tare bun a mai fost. Rapid de pregătit, cum orice mic dejun ar trebui să fie, este perfect de adus la pat. 
Pentru omletă am folosit spanac congelat, dar dacă găsești proaspăt cu atât mai bine! Și să nu te sperii de usturoi. Nu îi vei simți aroma în mod special însă va îmbunătății aroma omletei. Fără el iese destul de seacă.


Omletă cu spanac
  1. Spanacul se decongelează într-un bol cu apă. Se scurge apoi în mână și împreună cu ouăle,usturoiul, sarea și piperul se pun într-un blender. Se pulesează bine bine bine.
  2. Se încinge o tigaie la foc mic cu untul și uleiul. Se toarnă omleta. Ea nu trebuie să sfârâie tare, sau să se umfle. Se amestecă în centru până când suprafața este aproximativ 80% făcută. Începe să se împăturească. 
  3. Se pune iaurtul pe deasupra și se condimentează.cu chili și piper.


Salsa de roșii
  1. Roșia se taie în jumătate, se scot semințele și apoi se face cuburi. 
  2. Ceapa și pătrunjelul se taie marunt și se amestecă cu roșia. 
  3. Se adaugă uleiul de măsline, zeama de lămâie și se potrivește de sare. 
Toast cu castravete
  1. Se ia o felie de pâine prăjită, se unge cu cremă de brânză si se pun castraveți pe deasupra. Dacă castraveții sunt prea apoși, se taie pe jumătate, se scot semințele și taie peștișori

Poftă bună să aveți!




Labels: , , , , , , ,