Mic dejun cu couscous, ardei copți și ou

Couscous este una din acele boabe care nu-mi lipsesc nicicând din cămară. Îl prefer în special la micul dejun, după cum bine știți de aici, dar am găsit o rețeta și mai simplă. Dacă ai ardei copti prin friger, fugi repede și încearcă rețeta de mai jos. O să îți începi ziua mult mai bine.
Acum in privința couscous-ului... pastele mici taiate nu sunt couscous.Couscous-ul se face din apă cu grâu dur având un  proces diferit față de cel al fabricării pastelor. Așa că recomand couscous-ul cu granulație mică.
Dacă ardeii sunt deja facuți salată (cu ulei și oțet) nu este nici o problema. Întăi îi amesteci în salată după care potrivești de ulei și oțet.

Pentru doi adormiți ai nevoie de:


  1. Se pune couscous-ul într-un castron si se toarnă apa fierbinte (în care a fost dizolvat puțin din cubul instant). Apa trebuie sa acopere couscous-ul cam cu un deget. Se acoperă/
  2. Se lasă 5 - 10 minute până cand toata apa este absorbită.
  3. Se amestecă couscous-ul cu ardei copti, ulei oțet balsamic busuioc si se potrivește de sare și piper.
  4. Într-o tigaie fara ulei se prajește, la foc mic, baconul până când devine crocant. 
  5. Se scoate și în aceiași tigaie se prajesc ouale (moi)/. Se aduga cam o lingură, două de ulei dacă este necesar. 
  6. Se pun ochiurile peste salată și se presoară cu bacon și ardei iute.  
P.S. Eu am adăugat și puțin mărar, nu mă puteam abține. Poftă bună!







Labels: , , , , , , ,